Termeni și condiții generale
Vânzător:
- Numele societății: Euroko, spol. s r.o.
- Adresa: Hlavná 116, 07901 Veľké Kapušany, Slovacia
- Număr de firmă: 36591688
- Număr de identificare fiscală: 2021998286
- Umsatzsteuernummer: SK2021998286
- Instanța de înregistrare: Tribunalul deînregistrare a societăților comerciale Kosice I.
Procesatorul de date (webhosting):
- Hetzner Online GmbH
- Industriestr. 25, 91710 Gunzenhausen, Germania
- Tel.: +49 9831 505-0
- Tel.: +49 9831 505-3
- E-mail: info@hetzner.de
1. Valabilitatea termenilor și condițiilor
Următorii termeni și condiții generale se aplică tuturor contractelor, ofertelor, propunerilor de costuri, livrărilor și altor servicii.
2. Încheierea contractului
Ofertele noastre fac întotdeauna obiectul unei confirmări. Contractul se încheie printr-o ofertă și prin acceptarea ofertei.Limba contractului este română.
Comenzile sunt obligatorii numai dacă au fost confirmate de noi în scris.
În cazul solicitărilor de ofertă în afara sistemului de coș de cumpărături online, veți primi toate datele contractuale ca parte a unei oferte obligatorii trimise prin e-mail, pe care o puteți imprima sau salva în format electronic.
3. Prețuri
Toate prețurile pot fi modificate fără notificare prealabilă și sunt întotdeauna exprimate de la locul de expediere, la care se adaugă costurile de ambalare și de transport, precum și taxa pe valoarea adăugată legală. Deoarece produsele noastre sunt destinate în principal clienților comerciali, am indicat și prețurile nete și prețurile brute.
Costurile de ambalare, transport și alte costuri se adaugă la preț și includ TVA-ul legal.
Anulările sunt posibile numai în scris și numai atât timp cât comanda nu a fost încă produsă/imprimată.
Modificările ulterioare efectuate la inițiativa clientului vor fi suportate de acesta din urmă.
Șabloanele și schițele sunt gratuite, dar printurile de test și mostrele vor fi taxate.
4. Metode de plată
Plata se face în avans, prin transfer bancar, Paypal sau card de credit.
Cu excepția cazului în care se prevede altfel în metodele de plată individuale, creanțele de plată care decurg din contractul încheiat sunt exigibile imediat.
Clientul este de acord să primească numai facturi electronice. Facturile sunt puse la dispoziția clientului în format PDF prin e-mail.
Ne rezervăm dreptul de a verifica metoda de plată și de a o ajusta, dacă este necesar.
Putem emite o factură nouă, corectată, în termen de cel mult 4 săptămâni de la primirea facturii de către client. 4 săptămâni de la primirea facturii de către client, factura se consideră aprobată de către client. După expirarea termenului de 4 săptămâni, este exclusă modificarea facturii.
5. Termene de livrare
Toate bunurile sunt fabricate și puse la dispoziție cât mai repede posibil.
Clientul nu poate refuza livrările parțiale.
Respectarea obligațiilor de livrare și de executare ale contractantului este condiționată de îndeplinirea la timp și în mod corespunzător a obligațiilor clientului. Datele fixe pentru prestarea serviciilor sunt valabile numai dacă au fost confirmate de contractant ca fiind o dată fixă, o dată fermă sau o dată obligatorie.
În caz de forță majoră sau de circumstanțe care fac imposibilă sau dificilă executarea comenzilor acceptate, avem dreptul de a anula chiar și comenzile confirmate care sunt deja în curs de executare.
6. Livrare, expediere
Livrarea se face la adresa de livrare specificată de client prin serviciul de curierat GLS sau DHL. Un acord de deviere necesită acordul scris al contractantului.
De îndată ce bunurile au fost predate unui agent de expediție, transportator sau oficiului poștal, cel târziu atunci când părăsesc sediul societății noastre, clientul își asumă riscul pentru bunuri.
Nu suntem răspunzători pentru întârzierile cauzate de furnizori.
Este posibil să trimiteți comanda în străinătate. Orice taxe de transfer și/sau taxe vamale suportate sunt suportate de către partea care efectuează comanda.
7. Garanția
Cumpărătorul trebuie să examineze bunurile și să raporteze imediat, în termen de 2 zile lucrătoare de la primire, orice defecte prin e-mail. Defectele unei părți a bunurilor livrate nu dau dreptul cumpărătorului de a reclama întreaga livrare.
În cazul produselor individuale personalizate (de exemplu, materiale tipărite), sunt posibile mici abateri de formă, culoare și dimensiune. În special în cazul motivelor de imprimare cu detalii fine, este posibil ca operele de artă să nu poată fi reproduse absolut identic din motive tehnice.
Se acceptă livrări excedentare sau scurte de până la 5% din produsele de imprimare comandate.
În cazul în care clientul sau terțe părți aduc modificări la produsul livrat, răspunderea contractantului este exclusă.
Specificațiile de culoare pentru textilele și brățările de acces din ilustrații pot să difere de culorile reale ale produselor livrate.
În cazul reproducerilor colorate în toate procesele de fabricație, nu se pot obiecta la abateri minore față de original.
Pierderea sau deteriorarea în timpul transportului trebuie să fie reclamată de către destinatar la transportator, chiar dacă deteriorarea ambalajului nu este vizibilă.
Retururile de orice fel trebuie să fie convenite cu noi. Bunurile returnate cu plata cu taxă inversă nu vor fi acceptate.
8. Păstrarea titlului de proprietate
Ne păstrăm dreptul de proprietate asupra bunurilor până la efectuarea plății integrale.
9. Limitarea răspunderii
Răspundem exclusiv în conformitate cu dispozițiile legale. În caz contrar, răspunderea este exclusă. Nu ne asumăm nicio responsabilitate pentru daunele rezultate din neîndeplinirea sau încălcarea obligațiilor contractuale esențiale.
10. Limitare
Drepturile de garanție și de despăgubire ale cumpărătorului se prescriu după un an de la data livrării bunurilor.
11. Drepturile de proprietate industrială și drepturile de autor
În cazul tranzacțiilor comerciale, se aplică cutumele comerciale ale industriei tipografice, cu excepția cazului în care a fost plasată o comandă diferită.
Ne rezervăm toate drepturile (drepturi de autor) pentru serviciile creative prestate de noi în numele clientului, în special pentru desenele grafice, mărcile de imagine și de text, machetele etc.
12. Secretul
Cu excepția cazului în care se convine altfel în mod expres în scris, informațiile transmise contractantului în legătură cu comenzile nu sunt considerate confidențiale.
Datele primite de către noi în baza tranzacției comerciale sunt stocate în compania noastră exclusiv pentru prelucrare.
13. Dreptul de retragere
Aveți dreptul de a anula contractul pentru produsele neimprimate în termen de paisprezece zile, fără a oferi niciun motiv.
Dreptul de retragere nu se aplică în cazul produselor tipărite și produse individual.
În cazul în care reziliați acest contract, vă vom rambursa toate plățile pe care le-am primit de la dumneavoastră, inclusiv costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare care rezultă din faptul că ați ales un alt tip de livrare decât cea mai ieftină livrare standard oferită de noi).Vă vom rambursa imediat și cel târziu în termen de paisprezece zile de la data la care am primit notificarea de anulare a prezentului contract. Pentru această rambursare, vom folosi aceleași mijloace de plată pe care le-ați folosit pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care s-a convenit altfel în mod expres cu dumneavoastră; în niciun caz nu veți fi taxat pentru această rambursare.
Putem refuza rambursarea până când primim bunurile înapoi sau până când ne furnizați dovada că ați returnat bunurile, în funcție de care dintre acestea este mai devreme.
Trebuie să ne returnați sau să ne predați bunurile fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de paisprezece zile de la data la care ne comunicați anularea acestui contract. Termenul este respectat dacă ne trimiteți sau ne predați bunurile înainte de expirarea perioadei de paisprezece zile.
Dumneavoastră suportați costurile directe de returnare a bunurilor.
14. Executarea / Eliberarea comenzii de către Client
Cu excepția cazului în care se convine altfel în scris, executăm toate comenzile pe baza datelor de imprimare furnizate de client. Trebuie respectat conținutul fișelor tehnice. Nu putem garanta performanțe fără erori pentru formate de fișiere diferite, cu excepția cazului în care acest format a fost aprobat de noi în scris. Clientul este pe deplin răspunzător pentru caracterul complet și corect al acestor date, chiar dacă există erori de transmisie sau de purtare a datelor, dar noi nu suntem responsabili pentru acestea.
După aprobare, nu se mai acceptă nicio altă reclamație cu privire la comanda de imprimare. Nu se va rambursa niciun cost pentru erorile neglijate.
15. Publicitate
Ne rezervăm dreptul de a trimite exemplare ale comenzilor către terți ca mostre de calitate, chiar și fără acordul expres al clientului.
16. Jurisdicție
Întreaga relație de afaceri se bazează exclusiv pe legislația slovacă. Locul exclusiv de jurisdicție pentru toate pretențiile care decurg din relația de afaceri este Košice, Slovacia. În plus, avem dreptul de a acționa în instanță la locul general de jurisdicție al clientului.