Categories

Întrebări frecvente

1. Ce este magazinul online Euroko?

Bine ați venit pe site-ul reînnoit al euroko.ro!

Dacă ați comandat de la noi înainte, trebuie să fi observat că site-ul nostru a fost reproiectat cu o interfață de utilizator foarte simplă și bine aranjată. Am încercat în mod conștient să evităm reproiectarea repetată a site-ului nostru web. Am vrut să le oferim clienților noștri confortul de a putea cumpăra într-un mediu familiar.

Cu toate acestea, după toți acești ani în care am servit mii de clienți, a trebuit să ne dăm seama că o restructurare majoră era inevitabilă. Multe caracteristici (adesea invizibile pentru clienți) trebuiau modernizate și am dorit, de asemenea, să răspundem nevoilor clienților care au apărut între timp. Am construit site-ul web actual, pe care l-ați vizitat, după cunoștințele noastre.

Sperăm că site-ul web corespunde și cerințelor dumneavoastră și că vă putem primi din nou printre clienții noștri mulțumiți. Bineînțeles, așteptăm cu nerăbdare să lucrăm cu noii noștri clienți, cărora le acordăm aceeași atenție.

Brățări de identificare? Lanyard-uri? Articole promoționale? Aruncați o privire în magazinul nostru online. Dacă aveți nevoie de mai multe informații sau dacă aveți întrebări, nu ezitați să ne contactați!

 

2.Care este cantitatea minimă de comandă?

Pentru fiecare produs, puteți vedea numărul minim de produse care pot fi comandate în pătratul din stânga butonului "Add to cart". Sistemul nu vă permite să specificați un număr mai mic.

 

Mwst

 

 

 

 

3. În ce format trebuie să vă trimit proiectul grafic?

Putem accepta grafică vectorială (în format ai, pdf, eps) sau grafică raster cu o rezoluție de cel puțin 300 dpi pe un fundal transparent.

 

4. Care sunt timpii de producție pentru produsele fără personalizare?

Următoarele produse sunt disponibile imediat din stoc:

- Brățările de identificare Tyvek simple, fără personalizare
- Brățări de acces Tyvek preimprimate
- Brățările de acces din vinyl fără personalizare
- Brățări din material textil simplu, fără personalizare
- Brățări de identificare autoimprimate cu imprimantă laser sau termică
- Brățări reflectorizante cu fixare rapidă fără personalizare
- Brățări de identificare cu cupon de control
- Suporturi de ecuson
- Accesorii (carabină, sigiliu, clește pentru sigiliu manual etc.)
- Brățări din silicon fără personalizare
 

5. Care este timpul standard de producție pentru produsele personalizate?

- Brățările de identificare Tyvek: 2-3 zile lucrătoare
- Brățări de acces din vinyl: 2-3 zile lucrătoare
- Brățări din material sublimat (satin, cu nervuri): 3-5 zile lucrătoare
- Panglici din material textil: 10-15 zile lucrătoare
- Brățări reflectorizante cu fixare rapidă: 2-3 zile lucrătoare
- Lanyard-uri: 5-10 zile lucrătoare
- Brățări din silicon: 10-15 zile lucrătoare
- Brelocuri de chei : 5-6 zile lucrătoare
 
Cele de mai sus se aplică după confirmarea designului grafic!

Termenele de producție și de livrare pot fi prelungite în cazul unor cantități mai mari de comenzi, prin urmare, termenele de livrare sunt convenite și confirmate individual.

6. TVA-ul este inclus în preț?

Nu. Prețurile de pe site-ul nostru nu includ TVA. Pentru clienții noștri care au un număr de identificare fiscală valabil în UE, factura va fi emisă cu TVA 0%.

7. Cum pot cumpăra ca societate fără TVA?

Pentru companiile cu un număr de identificare fiscală valabil în UE, factura va fi emisă cu un TVA de 0%. Când vă înregistrați, vă rugăm să verificați dacă numărul de identificare fiscală este corect și nu conține codul țării.
 
Mwst
 
 
 
În cazul în care nu se indică un număr de identificare fiscală la înregistrare, factura va fi emisă cu TVA de 20%. Ulterior, puteți adăuga numărul de identificare fiscală pe pagina următoare:
 
 

Mwst

 

8. Pot primi un pachet de probă?

Da ! În magazinul nostru online puteți solicita un pachet de probă, pe care vi-l vom trimite gratuit.

 

Probepaket

9. Este posibil să se realizeze probe individuale (unice)?

Da! Vă rugăm să ne contactați pentru producția de mostre individuale.

10. Cum pot adăuga un produs suplimentar la comanda deja plasată?

În acest caz, trebuie să plasați o nouă comandă. În funcție de timpul de producție și de data de livrare dorită, vom trata cele două comenzi împreună, astfel încât să plătiți o singură dată costurile de transport. În acest caz, vă rugăm să ne contactați.

11.Când vor fi livrate produsele comandate?

Producția produselor comandate poate avea loc numai după efectuarea plății. Produsele vor fi predate partenerului nostru de livrare după termenul standard de producție (sau după cum s-a convenit). Informațiile relevante pentru livrare (numărul coletului, data de livrare preconizată etc.) pot fi comunicate numai după predarea către partenerul nostru de livrare (de obicei, acest lucru se face prin e-mail). Livrarea poate avea loc numai în zilele lucrătoare.

12. Este posibil să ridicați personal produsele comandate?

În prezent, vă putem livra produsele noastre doar cu ajutorul partenerului nostru de livrare.

13. Ce opțiuni de plată îmi sunt disponibile?

În prezent, puteți alege dintre opțiunile de plată transfer bancar și PayPal. Cardurile acceptate sunt Visa, MasterCard și American Express.

Nu putem accepta un transfer bancar ulterior.

14. Cât costă transportul?

Lucrăm cu partenerul nostru de livrare GLS. Pentru transportul standard se aplică următoarele costuri de transport:

- Comenzile mai mari de 100 Euro sunt scutite de costuri de transport
- Pentru comenzi sub 100 de euro percepem un cost de transport standard de 20 de lei , plus o taxa de 5 lei la plata coletului ramburs.

Costurile de expediere de la serviciul DHL Express sunt stabilite individual pentru fiecare comandă și adăugate automat la comandă prin intermediul sistemului. 

15. Fiecare produs este disponibil din stoc?

Dispunem de un stoc considerabil, ceea ce ne permite să predăm produsele nepersonalizate partenerului nostru de livrare a doua zi de la plasarea comenzii. Cu toate acestea, în cazul comenzilor în cantități mai mari și al produselor personalizate, există un timp de producție necesar, a se vedea punctul 5.

16. De ce nu am primit o confirmare a comenzii mele?

La fiecare comandă, sistemul nostru ar trebui să vă trimită o confirmare automată prin e-mail.

Este posibil ca sistemul dvs. de corespondență să fi clasificat din greșeală e-mailul nostru ca fiind spam. Vă rugăm să verificați dosarul de spam și, dacă e-mailul nostru de confirmare a ajuns aici, îl puteți debifa ca spam. Alte e-mailuri de confirmare din partea noastră vor ajunge direct în căsuța dumneavoastră de e-mail.

17. Datele mele vor fi tratate în siguranță atunci când plasez o comandă?

Atunci când plasați o comandă, vă solicităm doar informațiile necesare pentru a finaliza comanda. Datele dumneavoastră vor fi tratate în siguranță și nu vor fi transmise în niciun caz unor terțe părți. Excepție fac datele de livrare, pe care trebuie să le transmitem partenerului nostru de livrare în scopul livrării.

18. Cum pot afla despre promoțiile curente?

Dacă doriți să fiți informat în mod regulat despre promoțiile noastre, vă puteți abona la newsletter-ul nostru.

newsletter

 

19. Am alte întrebări. Cum pot să vă contactez?

Cel mai simplu mod de a ne contacta este prin chat live. Colegii noștri vor fi bucuroși să vă ajute în timpul orelor de lucru. Puteți găsi aplicația de chat live în colțul din dreapta jos.

20. Există și alte modalități de a vă contacta?

- Ne puteți trimite un mesaj pe Facebook
- pe Skype: numele nostru Skype este info@euroko.ro
- prin telefon mobil

21. Pe ce canal pot plasa comanda?

Site-ul nostru web este responsive, puteți plasa comanda și pe tabletă și telefoane mobile în magazinul nostru web.

22. Garanția prețului

Scopul nostru este de a asigura o calitate excelentă alături de cea mai competitivă. Dacă puteți dovedi că concurenții noștri vă oferă prețuri mai mici pentru același produs, vă invităm să ne contactați și vă garantăm că vă vom oferi prețuri mai mici.

23. Reamintire parolă

V-ați uitat parola? Nici o problemă! Atunci când vă conectați, faceți clic pe reamintirea parolei, iar pe pagina următoare introduceți adresa de e-mail pe care ați folosit-o la înregistrare. Sistemul va genera automat o nouă parolă, pe care o puteți utiliza pentru a vă accesa imediat contul.

 

Pw vergessen

 

CUM / CE...?

1. Cum pot comanda în magazinul online Euroko?

Chiar și fără să vă conectați și să vă înregistrați, puteți selecta produse și le puteți adăuga în coșul de cumpărături. După înregistrare, puteți plasa o comandă pentru produsele deja adăugate în coșul de cumpărături (nu trebuie să selectați din nou produsele dorite).

Veți găsi lista categoriilor de produse în partea stângă a paginii. În cadrul categoriilor veți găsi subcategoriile și produsele individuale.

 

 

Kategorien

 

Faceți clic pe numele sau pe imaginea produsului și puteți configura produsul, verifica prețul și alte informații, apoi adăugați produsul în coșul de cumpărături. Dacă, până la urmă, nu doriți să cumpărați produsul, îl puteți scoate din coșul de cumpărături înainte de a plasa comanda.

Veți găsi o descriere detaliată a produsului în partea de jos a paginii produsului.

Pentru a plasa o comandă, faceți clic pe butonul "Adaugă în coș" și produsul va fi adăugat în coș.

in den warenkorb

Puteți vizualiza conținutul coșului de cumpărături făcând clic pe butonul coș de cumpărături din colțul din dreapta sus al ferestrei.

warenkorb icon

Puteți elimina produsul din coșul de cumpărături în orice moment, făcând clic pe butonul X.

warenkorb-entfernen

După ce vă conectați, produsele selectate rămân în coșul de cumpărături până când le cumpărați sau le ștergeți. Puteți utiliza funcția de coș de cumpărături numai după ce vă înregistrați.

Puteți modifica în orice moment cantitatea de produse adăugate în coșul de cumpărături. După modificarea cantității, faceți clic pe butonul "Update" (Actualizare).

warenkorb -aktualisieren

După ce modificați cantitatea, puteți verifica prețul final în partea de jos a ferestrei coșului de cumpărături.

2. Care este procesul de comandă?

Conectarea la magazinul online

Puteți naviga și comanda din magazinul nostru online fără a vă înregistra, dar pentru a vă urmări comanda și a utiliza setările personale va trebui să vă conectați și să furnizați anumite informații.

Dacă aveți deja un cont, vă puteți conecta folosind adresa de e-mail și parola pe care le-ați furnizat la înregistrare și nu trebuie să vă furnizați din nou detaliile atunci când comandați. Dacă nu v-ați înregistrat încă, vă puteți crea un cont atunci când vă conectați, făcând clic pe butonul de înregistrare.

registrierung

Înregistrarea are următoarele avantaje:

- Puteți urmări starea comenzii dvs.
- Puteți urmări starea coletului dumneavoastră după ce l-am predat partenerului nostru de livrare.
- Puteți descărca și imprima facturile dvs.
- Puteți evalua produsele pe care le-ați cumpărat
- Puteți contacta cu ușurință serviciul nostru pentru clienți prin intermediul sistemului nostru
- Puteți plasa mai ușor comenzi noi

Adresa de facturare și de livrare

În acest moment trebuie să completați datele de facturare și de livrare. Câmpurile marcate cu un asterisc sunt obligatorii!

angaben obligatorisch

Avem nevoie de date corecte pentru a putea procesa și îndeplini comanda dumneavoastră fără probleme. Vă rugăm să vă asigurați că furnizați informații corecte privind facturarea și livrarea (nume, adresă, număr de telefon etc.), în caz contrar se poate întâmpla ca produsele comandate să nu poată fi livrate sau să fie livrate cu întârziere. De asemenea, este esențial să furnizați o adresă de e-mail corectă, deoarece vă vom trimite toate informațiile legate de comandă prin e-mail.

Metoda de livrare

Produsele noastre vă pot fi trimise doar de către partenerul nostru de livrare. În acest moment nu există posibilitatea de a ridica personal produsele comandate.

Partenerul nostru de livrare:

General Logistics Systems Slovakia s.r.o.
Lieskovská cesta 13
962 21 Lieskovec
Slovenská Republika
Telefon: +421 45 52 42 42 500
E-mail: inform@gls-slovakia.sk
https://gls-group.eu/SK/sk/vseobecne-obchodne-podmienky

DHL Express (Slovacia), s.r.o.
Letisko M.R.Štefánika
820 01 Bratislava
Slovenská Republika
Tel.: +421 (0) 2 4822 9482
E-mail: info@dhl.com
http://www.dhl.sk/sk/zmluvne_podmienky.html#privacy

Există două servicii pe care le puteți utiliza:

  • GLS

  • DHL Express (cu termen de livrare garantat)

Modalități de plată

Clienții noștri pot alege între metodele de plată prin transfer bancar și PayPal. Nu putem accepta un transfer bancar ulterior.

zahlungsmethoden

Cardurile acceptate sunt Visa, MasterCard și American Express.

Pentru transferul bancar, vă rugăm să utilizați următoarele date:

Eventid, Kft.
IBAN: SK73 8330 0000 0025 0113 5631
SWIFT/BIC: FIOZSKBAXXX

Vă rugăm să introduceți numărul de comandă în câmpul de comentarii!

Prezentarea comenzii

Înainte de a vă trimite comanda, vă rugăm să verificați dacă toate detaliile sunt corecte și dacă toate produsele au fost adăugate în coș. Dacă găsiți vreo greșeală, vă puteți modifica comanda. Dacă totul este în ordine, puteți finaliza comanda și o puteți trimite făcând clic pe butonul de mai jos. Veți primi o confirmare automată prin e-mail că ați primit comanda. După aceea, nu veți mai putea să vă modificați datele.

Comandă reușită!

3. Ce se întâmplă cu comanda mea finalizată cu succes?

Colegii noștri vă vor contacta în aceeași zi sau cel târziu în următoarea zi lucrătoare pentru a discuta și a confirma toate detaliile.

Pentru produsele personalizate, echipa noastră de grafică vă va trimite întotdeauna un design grafic. Numai după o confirmare scrisă a acceptării proiectului grafic și a timpului de producție vom începe producția produselor.

4. Cum pot ști unde se află comanda mea?

Vă vom ține la curent cu fiecare etapă prin e-mail:

  • atunci când ajunge comanda dumneavoastră;
  • în momentul în care se solicită plata (în cazul unui transfer bancar);
  • atunci când produsul este transferat către partenerul nostru de livrare;
  • și la orice schimbare.

 

Coșul Meu

Coșul dumneavoastră de cumpărături este gol.

Facebook

Pinterest

Instagram