Categories

Condiții de schimb și/sau de rambursare

        1. Condițiile de schimb și/sau de rambursare

În cazul în care nu sunteți mulțumit de produsele comandate, Euroko va efectua o returnare a produselor. Euroko nu acceptă cereri de înlocuire sau de rambursare pentru produse folosite sau deteriorate (cu excepția produselor defecte).
Din motive de igienă, nu este permisă returnarea măștilor de gură. Produsele fabricate individual nu pot fi schimbate. Dacă doriți să returnați produsele noastre prefabricate, vă rugăm să completați un formular de anulare. Clientul are la dispoziție 14 zile de la livrarea pachetului pentru a se retrage din contract. Nu putem accepta produse deteriorate sau folosite.

2. Schimb și/sau returnare prin poștă

Dacă doriți să returnați un articol, trimiteți pachetul la această adresă:

Euroko, spol. s r.o.
Hlavná 116.
07901 Velké Kapušany
Slovacia

Dacă doriți să returnați coletul, vă recomandăm să utilizați unul dintre serviciile noastre de curierat, care sunt desemnate pe site-ul nostru (GLS, DHL Express). Clientul trebuie să achite costurile de transport pe cheltuiala sa.

3. Dreptul de retragere

Aveți dreptul de a rezilia contractul pentru produsele neimprimate în termen de 14 zile, fără a da niciun motiv. Dreptul de reziliere este de 14 zile de la data la care ați intrat ultima dată în posesia bunurilor. Dreptul de reziliere nu se aplică produselor tipărite și produse individual. Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne trimiteți o declarație clară prin e-mail.

Adresa de e-mail: info@euroko.ro

Dacă doriți să vă bucurați de dreptul de retragere, contactați-ne înainte de data de expirare.

Consecințele anulării:

Dacă reziliați acest contract, vă vom rambursa toate plățile pe care le-am primit de la dumneavoastră, inclusiv costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare care rezultă din faptul că ați ales un alt tip de livrare decât cea mai ieftină livrare standard oferită de noi).Vă vom rambursa toate plățile primite de la dvs., inclusiv costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare care rezultă din faptul că ați ales un alt tip de livrare decât cea mai avantajoasă livrare standard oferită de noi), fără întârzieri nejustificate și cel târziu în termen de 14 zile de la data la care am primit notificarea privind revocarea de către dvs. a prezentului contract. Pentru această rambursare, vom folosi aceleași mijloace de plată pe care le-ați folosit pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care s-a convenit altfel în mod expres cu dumneavoastră; în niciun caz nu veți fi taxat pentru această rambursare.

Putem refuza rambursarea până când primim bunurile înapoi sau până când ne furnizați dovada că ați returnat bunurile, în funcție de care dintre acestea este mai devreme. Trebuie să ne returnați sau să ne predați bunurile fără întârziere și, în orice caz, nu mai târziu de paisprezece zile de la data la care ne-ați notificat anularea acestui contract. Termenul este respectat dacă ne trimiteți sau ne predați bunurile înainte de expirarea perioadei de paisprezece zile. Dumneavoastră suportați costurile directe de returnare a bunurilor.

4. Rambursare

După returnarea bunurilor, se va verifica starea acestora și, dacă a fost aplicat dreptul de retragere, suma va fi returnată folosind aceeași metodă de plată care a fost folosită la momentul achiziției. Echipa Euroko are la dispoziție între 3 și 12 zile lucrătoare pentru a returna suma de la data livrării.

După inspectarea bunurilor, cumpărătorul va fi informat prin e-mail. În cazul în care a fost aplicat dreptul de retragere, suma plătită va fi returnată în termen de 14 zile, folosind aceeași metodă de plată care a fost utilizată pentru achiziție.

Dacă ați primit un produs diferit sau dacă nu sunteți mulțumit de calitate, vom clarifica neînțelegerea și vom returna suma după primirea pachetului returnat. Costurile de transport vor fi returnate dacă ne puteți furniza dovada plății. Numărul de cont trebuie să aparțină aceleiași țări în care am trimis coletul. Rambursarea cheltuielilor de expediere și returnarea cantității de produse returnate trebuie să fie justificate.

Coșul Meu

Coșul dumneavoastră de cumpărături este gol.

Facebook

Pinterest

Instagram